Müşterilerinin beklentilerini belirlemek ve müşteri memnuniyetini sağlamak.
Tüm şirket faaliyetleri, doğrudan müşteri ile ilgili olmasa bile, müşteri memnuniyetine yöneliktir.
Her bir çalışan, müşteri memnuniyetini geliştirmekle sorumludur ve Şirket, çalışanlarına bu amaç doğrultusunda gerekli tüm desteği verir.
Daha verimli ve etkin çalışabilmek için iş süreçlerini periyodik olarak düzenler ve günceller.
Şirket içinde müşteri memnuniyetine yönelik rutin veya ani denetlemeler yapılmakta olup, yapılan denetlemeler doğrultusunda aksiyon kararları alınır ve iyileştirmeler yapılır.
Sizlerden gelen geri bildirimleri iş süreçlerinde, ürün ve hizmetlerimizde proaktif iyileşmeler sağlayacak şekilde değerlendirerek sürekli müşteri odaklı olma yönünde ilerleme sağlıyoruz.
Müşterilerimize ayrım gözetmeksizin gerekli tüm destekleri sağlamak.
Çevre Politikamız
Sorumluluk, amaç ve hedefler ile çevre performansının izlenmesini tanımlayan bir "Çevre Yönetim Sistemi’ni etkin uygulamak,
Yenilikçi ve yaratıcı yaklaşımlar kullanarak sürekli iyileştirmek,
Faaliyetlerimizi ilgili ulusal ve uluslararası mevzuat ve standartlar ile paydaşlarımızın beklentilerine uyumlu olarak sürdürmek,
Çalışanlarımızın ve paydaşlarımızın çevre bilincini artırmak.
İş Sağlığı ve Güvenliği Politikamız
Tüm faaliyetlerimizde İş Sağlığı ve Güvenliği ile ilgili yasal düzenlemelere uymak,
Tüm çalışanlarımızın sağlık ve güvenliğini sağlamak adına eğitmek ve bilinçlendirmek,
Tüm çalışanlarımızın, tedarikçilerimizin ve ziyaretçilerimizin oluşturulan İSG kurallarına uymalarını sağlamak,
İşletmelerimizde iş kazası ve meslek hastalığı doğurabilecek etkenleri önceden tespit etmek ve ortadan kaldırmak,
İSG yönetim sisteminin performansını ölçmek ve performansı arttırmak adına çalışmalar yapmak,
İş Sağlığı ve Güvenliği konusunda teknolojik gelişmeleri takip etmek ve yatırımlarımızı ona göre yönlendirmek,
Tüm süreçlerimize çalışanlarımızın ve tedarikçilerimizin katılımını sağlamak.